doodles.

Assalamualaikum | salam sejahtera
Bismillahhirrahmanirrahim

Hai stalker . ok , tajuk hari nih doodles . nak cakap , aku memang tak ada bakat dalam melukis doodles . lagi-lagi vector . semua vector aku buruk-buruk T_T dan doodles aku semestinya buruk kan ? dah banyak dah doodles aku lukis . tapi aku simpan je :D jom tengok T^T

doodles dengan phone 


doodles freehair 

ni tomato . tak motif pon sebenarnye , saje lukis 

buruk kan ? dah tau dah . tak payah cakap pon aku dah tau buruk T_T Bye .


2 comments:

  1. hi... boleh ajar mcm mane nak buat doodle?? blogwalking lah kat blog sy, nak taw cm ne nak buat doodle.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurm.. ok . nanti saye buat tutorial .

      Delete

Comment ?